Best Mobile Phone Provider In Indonesia

This article i bet will be very useful information for you especially for the first timer traveller who want to visit Indonesia. Just like rest of the people , many traveller can't just separated with their phone so the need of finding best provider while they are travelling just inevitable. Okay , so in this … Continue reading Best Mobile Phone Provider In Indonesia

Advertisements

Jalan-Jalan Ke Vietnam?Kenapa Gak!

Mendengar kata Vietnam mungkin kita akan sedikit ragu,"ada apaan sih disana bro?",orang aku aja pas pertama mau kesana juga sebenernya bingung wkwk..Berhubung kemaren2 udah kesana,jadi gini deh biar aku jelasin ya mas bro dan mbak sis. Vietnam itu sebenernya punya banyak destinasi wisata yang menarik lho,mulai dari Teluk Halong Bay yang terkenal itu,peninggalan2 perang Vietnam,bangunan2 … Continue reading Jalan-Jalan Ke Vietnam?Kenapa Gak!