Top 10 World’s Best Exotic Places

There're so many beautiful places in this world that waiting for us to explore , but actually there're some of them that called exotic! I believe that actually there's still more exotic places that not included in my list below , but this is only based my own opinion. So here we go! 1.ANGKOR WAT … Continue reading Top 10 World’s Best Exotic Places

Advertisements

Jalan-Jalan Ke Vietnam?Kenapa Gak!

Mendengar kata Vietnam mungkin kita akan sedikit ragu,"ada apaan sih disana bro?",orang aku aja pas pertama mau kesana juga sebenernya bingung wkwk..Berhubung kemaren2 udah kesana,jadi gini deh biar aku jelasin ya mas bro dan mbak sis. Vietnam itu sebenernya punya banyak destinasi wisata yang menarik lho,mulai dari Teluk Halong Bay yang terkenal itu,peninggalan2 perang Vietnam,bangunan2 … Continue reading Jalan-Jalan Ke Vietnam?Kenapa Gak!